Friday, July 24, 2009

Berada di kampung halaman


semalam aku pulang dari kangar ke perak. wa best giler weyh. dapat balik kampung nie. rindu gile la nak balik rumah nie sebenar nyer. akhirnya dapat jugak balik. selama empat hari. kebetulan pulak hari jumaat aku tak ada kelas. memang best la tak da kelas hari jumaat. boleh la aku balik tiap-tiap minggu. tapi buat masa ni tak kot. sebab umah aku nie memang tengah busy. so nak balik selalu tu tak boleh la kan. tunggu cuti seminggu bulan8 nanti baru aku balik. aku balik umah nie dari hari khamis sampai la hari ahad aku plang balik ke UniMAP. untuk teruskn pengajian ku disana. doakn ku selamat pergi dan pulang yer.



5 comments:

alyyani said...

ha, balik tp demam sebab kena habuk banyak sgt. lepas tu unimap lak kena kes H1N1. balik perak la weh!

amalina binti anuar said...

erm tu la tunggu annoucement la nie cuti..

wawaLolipopBiru said...

leh thn ko..cm best jer... =]]

wawaLolipopBiru said...

msti bestkn ader kampong..ahhaha...
kampong ko cm kmpong aq suasana dier..ahha

amalina binti anuar said...

mstila best. yg gmbr tu umah aku la. aku nye kg kat tmpt lain.

Real Time Web Analytics