Tuesday, July 14, 2009

tag 22

tag yang aku dapat nie dari kakak aku. dia juga blogger. http://nayville.blogspot.com/. aku ada lagi tag dari kakak aku ni lagi 2 untuk di jawap.


1. berapakah umur anda?
19 tahun 7 bulan

2. anda berasal?
dilahirkan di kajang, selangor menetap di selangor sampai darjah 3 dan berpindah ke perak pada tahun 2000.

3. berapa adik- beradik anda? anak yang ke? nyatakan berapa orang lelaki dan berapa orang perempuan?
ada 6 beradik. aku yang ke-5. ade 3 lelaki dan 3 perempuan.

4. sekolah terakhir anda di?
SMT Seri Isknadar Perak

5. bila kali terkahir anda memotong rambut?
masa aku form 3

6. shampoo apa yang anda gunakan sekarang?
head and shoulders

7. anda gemar menjahit? kalau tidak, nyatakan sebab?
tak suka menjahit. kalo jahit pon boleh jahit jelujur jer.

8. bila berada dirumah, adakah anda suka menghias diri?
saya akan pastikan keadaan rambut saya kemas, bersikat atau berikat

9. apakah kerja rumah yang anda paling malas nak buat?
saya tak suka menyapu dan masak nasi

10. soalan yang terkakhir, bagi 5 kenangan manis yang tak dapat dilupakan sampai bila- bila?
jawapan mengikut turutan peristiwa

1. sewaktu mendapat result UPSR
2. sewaktu dapat masuk sekolah asrama di SMKA Slim River
3. sewaku dapat pergi perkhemahan di Songkla, Thailand
4. sewaktu tamat nye persekolahan di teknik
5. sewaktu dapat menyambung pelajaran di UniMAP dalam bidang computer engineering

11. siapakah yang anda nak tag?

etty
wawa lolipop

2 comments:

alyyani said...

ko dgn jawapan pun copy paste aku punye ek.

last ko potong rambut form 3? bia betul! kalau aku tu, mau sampai ke bontot dah rambut tuh...

amalina binti anuar said...

la btui la ko igt pe ina tipu ker. eh dh jawapan dia nk sme nk wta cmne kan..

Real Time Web Analytics