Saturday, January 23, 2010

bosan

hari nie hari sabtu. hari yang aku tak tau nak buat apa. memandangkan Ko-K pon tak ada hari nie. so aku bangun lewat dalam pukul 12.00 PM. hari nie aktiviti aku macam hujung-hujung minggu yg biasa. bangun tido, mandi, makan, online, dengar lagu. aku tak tau nak buat apa asyik mengadap laptop nie jer. laptop nie pon dah bosan tengok aku agak nyer. hahahahaha. tetiba hari tengah rajin-rajin actually bosan punya pasal aku edit la beberapa gambar yang aku rasa macam cantik je kalo aku edit. aku edit la 3 gambar kat bawah nie.






5 comments:

haru said...

xyahla nk mention status single n available tu..nmpk cm desperate jer

amalina binti anuar said...

hahahaha. aku nk memenuh kan gambar tu je la. ish ko nie. aku xda bnde nk tuleh kat situ.

Anis lahh said...

Wahh. Lawa la gmbr kek tu :D

farhana said...

akk pon tgh boring gle2 nih..
adoiii

amalina binti anuar said...

anis: thankx

k.ana: ye ker wat la mcm sye edit2 gmbr.

Real Time Web Analytics