Saturday, January 23, 2010

pizza hut

hari nie hari paling best sebab ada orang belanja aku makan. bukan belanja makan KFC tau belanja makan pizza hut. siapa kah orang yang aku maksud kan tu. cidiq la yang belanja aku. bukan aku sorang je dia belanja. dia belanja sekali dengan roomate aku. thankx cidiq belanja kitorang makan pizza tadi. kenyang giler makan pizza tadi sampai tak larat nak habis kan.


nie minuman saja baru sampai ye

nie pizza dengan chees lebih

jie main suap-suap pulak dengan cidiq.

separuh jalan baru makan. ada lagi makanan yang tak habis lagi

jie gagah kan jugak tuk habis kan pizza dia lagi sepotong

akhir nye habis jugak pizza cidiq makan

6 comments:

ada. said...

ri khamis ritu pun makan pizza
hero baru belanje. hahahahaha.

amalina binti anuar said...

la ye ker, kuar gak aritu yer. spe ek hero bru dia tu? hehehehe.

Anis lahh said...

Wahh. Sedapnya. Dah lama tk makan pizza =.=

haru said...

mkn pizza mmg sdap tp yg xsdapnye poket aku melayang T_T

alyyani said...

cheese lebih tu. makin tembam la ko ye cdiq. belanja sempena ape ni? duit da tak tau nak buat ape ye? hahaha..

oowhh ada baru gi ipoh makan pizza ye. macam tau je gi makan dgn sape.

amalina binti anuar said...

anis: lama x makan jom g mkn pizza akk blnje. hehehe.

cdiq: ala ko kan bru duit msuk msti la kne blnje kitorg kan.

k.ngah: erm tu la pasal kan. sje nk bg cdiq chubby lebih. hehehe. jgn marah ye cdiq. cdiq blnje sempena duit dia dh msuk.

k.ngah ada pergi ipoh ke mkn pizza. kat tg.malim pon ada pizza gak.

Real Time Web Analytics