Saturday, January 9, 2010

gambar nia

original gambar nia

selepas di edit yer


8 comments:

haru said...

owh..ade org nk beat aku..tp xaci ko tiru style aku nyer gmbar..reject2

amalina binti anuar said...

mne ada aku tru style ko diq. ko nie kan sje je kan. aku wat sndri tau. xda tru2 kau pon.

haru said...

haha..ok..

amalina binti anuar said...

okey.

alyyani said...

yg penting ape korang buat, bukan nia yg terharu. mama nia yg over terharu. hahah... aku suka bila gmbr dah edit2 ni sebab senang amik jd wallpaper. heheh

Nocameranopics said...

ko pun pandai edit..cantik...comel nia ni....ko edit guna apa??

amalfc1303 said...

k.ngah: erm tu la kan. kalo nia tu ada perasaan sekarng msti nia terharu. hehehehe.

ena: erm aku edit pakai adobe photoshop jer. cntik ker? thankx.

amalfc1303 said...

k.ngah: erm tu la kan. kalo nia tu ada perasaan sekarng msti nia terharu. hehehehe.

ena: erm aku edit pakai adobe photoshop jer. cntik ker? thankx.

Real Time Web Analytics