Saturday, January 9, 2010

weekand yang membosankan

hujung minggu aku rasa bosan sangat. jumaat tak da kelas. sabtu pulak kelas PBSM jer. tu pon kelas pukul 8.30-130 am. lepas abeh ko-k aku tak tau nak buat apa dah. memang bosan sangat nak-nak dok kat kawasan perlis nie. dah la dengan duit tak ada nye. kalo ada duit boleh la jugak kuar jalan-jalan kan.

walaupon pon hujung minggu aku kebosanan tapi aku banyak dengan assignment minggu nie antara assignment yang kena buat and hantar minggu depan sume nye berkaitan dengan lab.

lab microcontroller
lab computer system
lab data communication & networking
assignment PBSM


sume assignment nie aku tak usik satu ape pon. ish teruk betul la aku nie. malas betul. bila la aku nak jadi rajin macam fyfa. borink-borink dia buat assignment. aku bile nak hantar esok malam nie baru kalut nak buat. tu la amal. tak penah nak berubah.

p/s: jgn jdi cm aku ye kawan2. spe yg dh siap assignment meh la passing kat aku. hehehehe.

6 comments:

haru said...

insaflah whai kwnku..sesungguhnye mati itu amt dekat.hahaha

amalina binti anuar said...

hahahaha. cup pe kaitan ngan entry nie diqq?

haru said...

ntah..aku pn xtaw.hahaha

amalina binti anuar said...

ha ko sndri pon xtau. pe la ko nie.

alyyani said...

cdiq biasa la. nak bagi semak entry org. hahaha... wei, banyak tu assignment ko. ape tunggu lg. bebawak la buat.

nasib baik loan tak masuk lagi ye. kalau tak, lg panjang la langkah ye. bukan ke kangar je gaknye. ke kedah pun sampai kot. heheh

amalfc1303 said...

erm tu la cdiq mang suka semak kan entry org. erm tu la arinie bru nk start wat nye weyh, pening2 diwat nyer.

loan isnin nie masuk la. jumaat bru nk g amik cek nye kot. tu pon kalo msuk la. xmsuk xmkan la ina seminggu.

Real Time Web Analytics