Wednesday, January 13, 2010

ketiadaan air lagi

hari nie buat kali ke-2 KKF tak ada air. start daripada maghrib lagi. yang sempat mandi memang la mandi. yang tak sempat mandi macam aku nie memang tak mandi la malam nie. malam nie tido dalam keadaan masam sedikit yer. hehehehe. aku guna kan air yang ada untuk solat maghrib dengan isyak je la. aku pun dok pikir esok macam mana la nak pergi kelas kalo tak ada air tak mandi la tak pon tak pergi kelas terus. alhamdulillah dalam pukul 12.00 AM air dah start ada. tak ada la esok aku pergi kelas tak mandi. heheheheh.

p/s: tolong la ambil berat sikit pasal air nie. aku tak suka kalo tak ada air.


3 comments:

haru said...

dah agak ko xmndi..hahahaha..kate kt aku mndi konon..hahaha

sib baek ade air pastu..

alyyani said...

dulu masa kat ukm kalo takde air, pegi menapak kat masjid ukm. gi mandi. selalu gak la takde air. tension tul. nasib la aku ni bukan jenis selalu sakit perut macam klong ko. hahaha..

amalina binti anuar said...

cdiq: erm xkn la aku nk ngaku kat ko lak kan. aku xdan mndi la. kalo x mang aku nk mndi pon.

k.ngah: nie punca nye tangki air problm tau x. sbb tangki tu dh pecah dah. diorg bru nk repair.

Real Time Web Analytics