Monday, January 18, 2010

nuffnang


bangun-bangun je tido aku tefikir nak letak nuffnang dalam aku punya blog. aku dah ada lama cuma tak aktif jer. alhamdulillah pagi nie aku dapat juga aktif kan kembali nuffnang aku. kepada mana-mana blogger yang datang blog aku nie klik-klik la kat nuffnang tu yer kalau ada keluar apa-apa iklan. terima kasih.

6 comments:

Anis lahh said...

Nuffnang tu apa sbnrnya? Ramai gila blogger ada :O

amalina binti anuar said...

nuffnang nie iklan yg leh buat duit tuk sume blogger.

bloginformasi said...

Jawapan amalina memang padat dan tepat.

amalina binti anuar said...

terima kasih.

alyyani said...

bole la tambah pendapatan.. tp aku tak penah tau fungsi nuffnang ni. tau tp malas nak aktif..

amalina binti anuar said...

apa la ko nie rugi la wat nuffnang tpi x aktif.leh wat duit tau iklan nie.

Real Time Web Analytics