Wednesday, January 20, 2010

tiba-tiba demam

aku sejak akhir-kahir nie rasa sejuk. orang lain rasa panas aku sejuk. tiap kali aku tido mesti berselubung dengan selimut. semalam dengan hari aku tak berapa sihat. semalam aku still okey lagi. aku masih gagah lagi untuk ke kelas, makan, minum, bersembang. tapi hari ni aku agak emah sikit. abeh je satu kelas aku tido. hari ni kelas habis pukul 4.15 PM. balik-balik je dari kelas aku terus tido. aku berselubung dengan selimut walaupon cuaca panas terik. dalam pukul 8.00 PM baru aku terjaga dari tido. aku rasa tak larat sangat hari nie. alhamdulillah lepas makan panadol 2 biji aku beransur pulih. badan aku dah berpeluh-pelu dah. hope esok aku segar seperti biasa.

7 comments:

ada. said...

semalam gayut tak gtau pun tak sehat.... lain kali jgn tak mandi. tgk kan dah demam.huhuhu...

amalina binti anuar said...

semlm tu masih okey lgi. tdi org kol byk kali xangkat pon. erm cmne la nk bgtau kan. semlm je seharian xmandi. hari nie okey dh. nie pon pening pale blik.

shazika said...

unimap kos apa?

amalina binti anuar said...

saya unimap kos kmpter engineering

alyyani said...

jaga kesihatan weh. mak ayah jauh kan, susah sikit. jangan miss makan ubat. kalau larat pegi klinik. ko tu kalau dah sekali sakit, teruk gak. sebab ko jarang sakit..ko rindu aku kan? nanti balik jumpe ye? ahahaha..

haru said...

die dmm sbb rndu kat abg bo***..hahahaha

amalina binti anuar said...

k.ngah: wey ina dh okey dh pon. semlm mkan panadol 2 bijik. hari okey dah. xda la xbermaya mcm semlm.

cdiq: ko nie kan sje je tau. mne ada la pepandai jer.

Real Time Web Analytics