Sunday, January 24, 2010

tag 26 + award 10

jalan-jalan di blogger petang nie. sekali terjumpa satu tag yang aku kena jawap. aku dapat tag+award sekali. so aku ada tanggungjawab untuk jawab tag ini.

1. 1st insert this badge or the pic above to inform u have been awarded

2. Make sure u take the pic n said it is from
Izan.

3. You should tell 10 facts or hobbies about yourself.
  • seorang kuat menangis
  • seorang yang sangat jiwang
  • seorang yang jiwa kosong
  • seorang yang hot temper
  • seorang yang suka menghuru-hara kan keadaan
  • seorang yang suka pada music
  • seorang yang suka kan kegembiraan
  • seorang yang kuat makan asal makanan tak habis je bagi dekat aku
  • seorang yang tak suka dipaksa atau memaksa
  • seorang yang sangat pelik bak kata kawan-kawan
4. You should choose 5 other bloggers (easier the ones who follow you) and tell their names in your blog
  • anis
  • etty
  • k.ngah
  • cdiq
  • fareen
5. Dont forget to go to their blog and tell them they have been tagged !!!

kalo aku rajin aku singgah la aku bagi tau dekat orang yang aku tagged nie yer. selamat menjawab tagged ye korang semua


ni award daripada iznie

10 comments:

Anis lahh said...

Thanks tag :)

amalina binti anuar said...

u r welcome.

jawap jgn xjawp lak

haru said...

kl xnk jwb xper..aku xske tag yg kena uplod2 gmbar nie..

kate jiwang pastu jiwa kosong..apakah itu???

amalina binti anuar said...

sometime la cdiq. aku pon xtau cmne nk ckp la cdiq.

ada. said...

cehh da ade adik baru....

amalina binti anuar said...

sapa adik baru?

alyyani said...

mmg jiwang pun dia ni walaupun rock. hahah.. lama tak dpt award. ok2 nak buat ni..

amalina binti anuar said...

ha buat la bgus2. ala xsume org jiwang cm ina nie.

Iznie said...

yey....!
thnks2 da jwb tagged kita...
hee
tahniah2...
:)

amalina binti anuar said...

u r welcome.
xda hal la keje sng je nie jawap tag.

Real Time Web Analytics