Monday, March 8, 2010

olahraga tertutup UniMAP 2010 part 1

5-7 Mac 2010 telah berlangsung nya olahraga tertutup UniMAP bagi tahun 2010. perlbagai acara yang telah di pertandingkan. aku juga turut terlibat dalam acara yang dipertandingkan. acara yang aku mengambil bahgian ialah acara 4x100m dan 4x400m. pada mula nye acara aku bermula pada jam 10.30 am disebabkan ramai penyertaan so ada la saringan. tapi bila pihak urus setia cakap tak ada saringan terus ke final. aku rasa lega sanagt-sangat sebab terus ke final.

alhamdulillah kedua-dua acara yang aku sertai mendapat tempat pertama. hasil usaha gigih kepada team relay aku juga. tanpa diorang mungkin tak akan menang bagi acara 4x100m dan 4x400m. hope dapat join sukan UniMAP pada tahun hadapan.


khemah PPKKP merupakan pasukan hijau petronas.

acara 800m kategori pelajar lelaki.

nazmizan pelari pecut negara dan merupakan pelari pecut UniMAP. acara 4x100m yang disertai nyer.

acara 4x100m kategori staff lelaki senior. pelawan nye agak sengit sebab nazmizan juga turut bertanding dalam acara tersebut.

di garisan permulaan acara 4x100m pelajar wanita. lorong ke-8 merupakan pasukan rumah aku. pasukan hijau petronas.

acara 4x100 pelajar lelaki. berlaku accident di situ bagi pasukan kuning muda.

kedudukan rumah sukan pada hari pertama sukan bermula.

nie meruapakan barisan staff yang bertugas pada hari sukan. dari kiri cik sani, cik nazmizan dan cik fairul.

nie la geng relay aku untuk 4x100m dengan mendapat pingat emas. mengalah la kan rumah sukan lain. hidup hijau petronas.


7 comments:

ada. said...

huhu. akak kalu berlari muka comel gile :) ececehhhh, dulu hidup musa nusair sekarang dah tukar dah. hehe

ada. said...

jap, gambar lawa semacam laa dslr ehh?

amalina binti anuar said...

dulu musa nusair. skrng nie tukar2 hijau petronas plak skrng nie. hehehehe. haah kamera dslr la. bru cntik gmbr nyer.

alyyani said...

weh, nape korang tak pakai baju ijau? terror la korang 2 2 dapat no 1. mak cakap belajar pun kena no 1 gak. hahaha...

amalina binti anuar said...

ala blaja x sesenang sukan la kngah. payah la nk no 1 lam pelajaran. kalo sukan lari je la.

Haru said...

waaa ade org tu mkn besar kat kole perlis..mkn ikn bkar...mklumlah dh dpt emas kn

amalina binti anuar said...

hahahahaha. bese la tu diq. jgn jeles yer cdiq. nnt aku plak blnje ko yer.

Real Time Web Analytics