Friday, April 2, 2010

mini project database system

29 March 2010 ada presentation mini project database system. mini project nie dibagi 2 minggu sebelum viva. masing-masing pon dapat la tajuk sendiri. group aku mula-mula dapat tajuk online ordering fast food. last-last tukar tajuk UniMAP online library system. walaupon last minute buat project nie. akhir nye group aku berjaya jugak present dan menghasil kan mini project. walaupon tak berapa mengikut kehendak nya at least ada la hasil nya jugak.



busy menyiapkan presentation. group aku pon dapat best presenter tapi no 3 je la. tu pon kongsi tempat dengan group yugeraj.

jie & cdiq member group aku. lagi sorang shajar.

ko ketua bagi kumpulan lotus dan mendapat the best presenter

cik rizal sedang menilai presentation mini project

yuga dan thana sedang busy menyiap kan presentation masing-masing

the best group presenter of the mini project database

keadaan dalam lab semasa presentation sedang dijalankan.


muka kegembiraan masing-masing lepas presentation mini project database

6 comments:

cd said...

ko xgtaw pn sape ketua group kite..hehe

lg 1 ckp la dpt no bape dri no bape..top 3 kite 2..

amal_fc1303 said...

aku dh bgtau dh la drpd berapa. apa la ko nie. perlu ke bgtau sapa ketua nyer. nnt aku kasi tau yer.

haru said...

yeke..xpasan plak..

ala aku grau pn xleh dah skrg ni kn

amal_fc1303 said...

hahahahahha. sah baca xabeh nie.

Mrs. Simplicity said...

cdiq bukan baca pun, sibuk tgk cari gmbr sendiri dalam gmbr entry ko ni. hahaha... mcm ni ke kelas ko? apsl berselirat je aku tgk. bole belajar ke? tu lecturer ko yg kurus tuh? muda lg je nmpk? da kawen? kalau belum, bole rekemen jd abang ipar kite. hahaha..

amal_fc1303 said...

lecturer tu dh kawen la weyh. dh ada anak sorg pon. xmau la lecturer tu jdi abg ipar pon. hehehehehe. tu la pasal cdiq sibuk je nk tgk gmbr dia lam setiap entry. erm nie lab mmg la cm berspeah je kan.

Real Time Web Analytics