Thursday, April 29, 2010

lepak-lepak

final exam masih belum habis lagi. so masing-masing busy dengan study untuk scro final exam. tidak terkecuali aku dengan kawan-kawan aku. semalam study sampai lewat malam untuk next paper iaitu paper database system. aku rasa paper yang agar sukar bagi aku tapi bukan untuk kawan-kawan aku. semalam tak bercadang pon nak study sampai lewat malam. ingat nak study dalam masa 2jam jer. sekali dalam pukul 11.00 pm lebih kawan aku dua orang datang iera, nik join nak study jugak. maka nye masa study makin bertambah. masing-masing pon dah penat belajar diorang ajak aku pergi keluar minum-minum dekat kg.wai jer. sekali cafe yang biasa bukak lewat malam tutup pulak. so kitorang langkah panjang lagi pergi minum dekat luar dekat jalan serawak.

iera & jie masa nie dekat kg.wai patah balik sebab cafe aweera dah tutup awal la pulak. masa nie tak silap aku dah pukul 2.00 am dah.

sementara nak keluar minum tangkap gambar sekeping. nik, iera, jie & aku.

di kedai makan jalan serawak, kuala perlis. nik & iera. masing-masing minum nescafe o ais untuk hilangkan nmenagntuk.

alahai malu-malu pulak dak sorg nie smpai tutup muka. dia la driver kitorg masa pergi makan nie. sebelah tu Jie yer my roomate 2 sem dah.

3 nescafe o ais. nak hilangkan mengantuk konon balik nak stay up mau study.

Mc-Jie merupakan roomate aku. dimana ada dia disitu la ada aku. hehehehehe.

vijaya the best pengajar untuk semua subject yang aku tak faham. thankx vijaya.

di tepi pantai yang indah. di kuala perlis. lepak-lepak amik udara segar malam di tepi pantai.

nik, iera & vijaya di tepi pantai kuala perlis.

aku la nie. amal_fc1303 tuan punye blog nie. aku suka this picture

No comments:

Real Time Web Analytics