Saturday, May 15, 2010

Out Of Box

nie la hasil kerja tangan aku. entah jadi ke tak aku buat nie

hari nie aku belajar edit gambar Out Of Box. tak tau la aku punye nie menjadi ke tak. kalo korang nak belajar edit OOB nie boleh blaja dekat sini adobe tutorial. dekat sinie macam-macam tutorial adobe photoshop ada. menarik-menarik. selamat mencuba.

2 comments:

alyyani said...

wei, apsl tak buat gmbr nia ke gmbr adel. buat gmbr dak ni lak. budak ni lelaki ke pompuan. confuse jap. sorry eh!

amalina binti anuar said...

tu la xtreigt la plak nk buat gmbr nia tak pon gmbr adel kan. pasnie ina wta kan la yer... yg nie pmpuan weyh.. tgk rupa pon tau.

Real Time Web Analytics