Thursday, May 13, 2010

tag 30

syarat2:
  1. contest nie terbuka tuk semua peringkat umur.
  2. 1 gambar je( GAMBAR ANDA)...sape masukkan lebih2 otomatik akan di rejek oleh ai...*hahhahahha gelak jaat*
  3. gambar mestilah senyum yang memang ikhlas.....senyum lebar 2 da max... =)
  4. gambar BERSEORANGAN..... (kalau atok nenek nk join tgu next contest k)
  5. mestilah menjadi follower miss chentazetty
  6. sediakan entri khas contest ini dalam blog u all n link kan kepada ai...
  7. senangkan????? jgn lupe tag kan kawan2 anda minimum 4org... (kalau follower anda xramai boleh di maapkan..) make sure org anda tag 2 tau bahawa dia telah di tag kalau xnk kena saman.. (jgn woo skng semua stok saman2 je)
Xpayah u alls nak peningkan kepala....syarat2 senang je.... tunggu ape lagi... tarikh penyertaan tutup pada...jeng jeng jeng..... 20 mei 2010..
hadiah??? hehehehehhe hadiah rahsiaa lagi.....bile dah tamat ai bgtau ape hadiah die... tapi hadiah die memang best!!!!! kalau ai ckp best...mestila sgt best!!!...

contoh pitcha senyum paling menawan.... CONTOH.... (letakkan sticky pic ini sekali di entry anda). pastu explain...nape anda suke senyum.... senang je kan???? tgu ape lagi....

syarat p1: contest ke tag nie aku pon tak tau la kan. so aku disuruh jawap. terbuka kepada semua peringkat umur so aku join la.

syarat ke2: memang gambar aku pon dekat bawah nie.

syarat ke3: aku senyum mesti nampak gigi aku pon tak tau la kenapa.

syarat ke4: nie memang gambar aku la. gambar aku sorang pon.

syarat ke5: aku dah jadi follower miss chentazetty pon.

syarat ke6: aku tengah buat entry khas nie. jap lagi aku bagi dekat miss chentazetty

syarat ke7: tag ke petandingan aku pon xtau la. nak tag orang-orang dibawah nie
  1. k.ngah
  2. etty
  3. syah kid
  4. cdiq
explaination nape anda suke senyum:
aku suka senyum sebab senyum tu nampak kan aku ceria. tak ada la orang kata nanti aku nampak masam je muka. tak syok la kan. so kita kena la senyum selalu. senyum tu kan satu sedekah. muka pon nampak ceria.

4 comments:

Mrs. Simplicity said...

2 org dah tag aku pasal contest senyum ni. aku masuk kan gmbr adel or nia senyum leh tak? hahaha..

amal_fc1303 said...

la ye ker. la ltk la gmbr ko senyum xda ker... ada ke letak anak2 ko. sah2 ko menang...

Haru said...

nak ltak gmba nia gak..haha

amal_fc1303 said...

ha boleh2.. letak la cdiq. asal ko nye contest tu nnt org tgk.. mana la tau kan.

Real Time Web Analytics