Thursday, May 13, 2010

tag 31

tag sekali lagi daripada kakakku. tag kali nie agak menarik la jugak. sebab pasal A to Z. aku tak tau macam nak menjawap nyer. yang buat tag nie kebanyakan nye bercerita. aku reka je la.

hanya letak gambar nie sahaja kalo korang buat tag nie.

A - Aku rasa la kan
B - Baik aku
C - Cepat
D - Daripada terlambat kan
E - Esok lusa tak pon minggu depan ke kan aku kasi tau
F - Fikiran aku asyik dok mikir kan benda nie je
G - Gila ko kalo buat lambat-lambat
H - Hari makin lama makin cepat
I - Ingat benda nie pulak nak tunggu aku
J - Jangan buat gila la weyh
K - Kkalo tengah ada masa nie baik aku buat je
L - Lesen motor dengan keta daripada aku buang
M - Masa je cuti sem 2 bulan nie kan
N - Nak-nak aku pon dah nak abeh belaja walaupon lambat lagi
O - Okay la kan dah abeh belaja senang la aku nanti nak
P - Praktikal ke kalo dapat jauh daripada rumah ker
Q - Quickly la mal daripada terlambat baik la
R - Rushing buat lesen nie
S - Setakat bawak kete dengan moto nie
T - Tak ada hal punye la ingat susah sangat ker?
U - Untuk dapat kan lesen nie aku kan do my
V - Very best la
W - Walaupon aku tak pernah bawak kete dengan moto kan
X - Xtau la macam mana kalo aku bawak kete nanti mau la mati enjin je nanti
Y - Yezza aku nak dah nak amik lesen dah macam tak percaya jer
Z - zzzzzz

aku nak tag kepada blogger yang bertuah

etty
cdiq
syah

aku sudah tukar ayat pada setiap abjad nie. aku dapat ilham lepas solat subuh tadi. sementara baring-baring dok mikir ayat untuk setiap abjad nie. ada pulak idea nye kan. menarik ke tak cerita aku nie tak tau la kan.

2 comments:

alyyani said...

menarik! sgt menarik! best lak baca,. ck p kt akmal, cite ko lg best dr cite dia. hahaha..

amalina binti anuar said...

yezza. mmg terbaik la cite ina nie. ada gak flow nyer.

Real Time Web Analytics