Friday, June 4, 2010

kek

aku tak tau la asal la si yan nie lately suka sangat buat kek. tibe-tibe pulak rajin dia datang. aku risau tak jadi je la kek yang dia buat. kang bazir pulak tak ada sapa nak makan. buat masa nie 3 bijik kek dia dah buat. satu kek oren, satu kek coklat, satu lagi moise chocolate cake. tengok la rupa kek nye jadi ke tak. tapi okey la not bad sedap la jugak dia masak. congrate..

nie kek oren buat masa 26.5.2010

nie moise chocolate cake. baru je buat 4.6.2010. sedap tapi coklat nya terlalu pekat.

5 comments:

ada. said...

haha tengok la resepi moist cake sape yang dia ambek. hehe.

yeh said...

siapakah si yan??

alyyani said...

yan tu adik amal. amik resepi ko ke ada? tp tak nmpk moist. terlebih bake ke? aku rasa kek oren dia sdp tp rapuh. 1st trial ok la not bad. ko bila lak nak buat na?

amalina binti anuar said...

etty: ala resipi ko ke.. ptut la yan buat xbrp nk moise. hahahahahaha

yeh: yan tu adik saya la..

kngah: tu la mak pon kata at least yan mencuba. drpd ko tu xnk mencuba. bkn nk cuba weyh maslh nye xminat la masak2 nie.. leceh la.

amalina binti anuar said...

etty: ala resipi ko ke.. ptut la yan buat xbrp nk moise. hahahahahaha

yeh: yan tu adik saya la..

kngah: tu la mak pon kata at least yan mencuba. drpd ko tu xnk mencuba. bkn nk cuba weyh maslh nye xminat la masak2 nie.. leceh la.

Real Time Web Analytics