Tuesday, June 8, 2010

2 hati 1 jiwa & semerah cinta stilleto

semalam berjaya menghabis kan dua cerita. iaitu cerita 2 hati 1 jiwa dengan semerah cinta stilleto. dua-dua nie cerita melayu. faham-faham je la kan. aku nie gila kan filem-filem melayu. tapi yang best dengan menarik je la aku layan. dua-dua cerita nie tak ada la best mana pon. tapi boleh la. dua-dua aku kasi 3 bintang je la.


2 hati 1 jiwa mengisahkan kembar siam. cerita nie ada sedih nye. meleleh jugak la airmata aku tengok cerita nie. tengok cerita nie teringat la dekat abg aku. abg aku pon kembar jugak. nasib baik la tak kembar siam. melekat macam dalam cerita nie.

cerita nie pulak tah mana la menarik nye kau pon tak tau la. cerita dia kejap sanagt 1jam 24 minint jer. kisah pasal cinta cerita nie. aku tak paham pekaitan dengan tajuk cerita nie dengan kasut merah tu.

kalo korang tak tengok lagi dua cerita nie tengok la. kalo kat panggung wayang pon dah tak ada tayang dah. korang boleh la download di syok.org atau pon boleh dapat kan daripada aku sendiri. aku cuti-cuti nie tengok cerita-cerita terbaru engok dalam laptop jer. download sendiri. save duit kan. hehehehehehe.

2 comments:

Mrs. Simplicity said...

nanti dah kua cite lagenda budak setan tu yg digembar gembur best sgt tu, kobuat aku 1 copy eh. 2 cite ni dah agak mmg tak best.

amal_fc1303 said...

hahahhahaha.. orait xda hal la.. mmg tgh tunggu la cite tu...

Real Time Web Analytics