Tuesday, June 29, 2010

award 15

award 1 : creative blogger award
pemberi award : k.ngah. thanks k.ngah!



award 2 : we love pink award
pemberi award : k.ngah. thanks k.ngah!






1. link kepada orang yang bagi award ni : k.ngah
2. nyatakan sebab musabab anda minat kaler pink : bila pulak aku suka kaler pink nie. aku la orang paling tak suka kaler pink nie.
3. sejak bila suka kaler pink : entah tak penah suka la pulak.
4. nyatakan 5 barang yang anda paling sayang yang kaler nya pink : ada ke pun barang aku kaler pink. setakat nie baju kurung aku je la yang kaler pink dengan tudung.
5. snap gambar anda dengan salah satu barang kaler pink : alamak!

ada kan pink nyer. pengantin berbaju pink.

6. tag 5 kawan anda yang minat kaler pink : etty je la yang aku tau suka kaler pink nie. 

award 3 : Online bestfriend award
pemberi award : k.ngah, kakak aku la.


1. Write 5 interesting facts about the person who gave you this award
- mak kepada Rania Ayesha & Rihana Adelia
- suka usya blog dia. sebab hari-hari ada je cerita terbaru
- seorang yang suka berjalan.  kalo hujung minggu ada je aktiviti nye. 
- punya blog yang simple dan sedap mata memandang dan yang penting, cepat loading :D
- seorang yang berkulit cerah. :D

2. Jot down 10 interesting facts about yourself of your hobby (banyaknya..)
banyak sangat 10 tuh, aku bagitau fakta apa yang berlaku sekarang ni ye
- tengah mengutip tag dan award
- baru je lepas sendawa
- baru je lepas mandi
- kejap lagi lepas isyak nak makan malam
- dari pagi sampai ke petang pergi driving school
- lepas driving school lepak dengan wani dekat McD manjung
- berjaya membersihkan kolam ikan sebelum balik UniMAP
- baru je beli ikan. banyak yang dah mati
- esok mak aku nak bawak aku pergi facial lagi
- lepas nie nak pikir sapa pulak aku nak kasi award nie.

3. Pick your 10 most deserving recepients and describe them
- etty
- syah kid
- shah
- wawa
- yana
- fareen
- nine
- along arman

No comments:

Real Time Web Analytics