Wednesday, June 30, 2010

rab ne bana di jodi

rab ne bana di jodi korang penah dengar ke tajuk cerita nie. aku tak pernah tau pon kewujudan cerita nie. yang aku tau filem latest yang shah rukh khan belakon My Name Is Khan jer. yang nie kau tak tau pulak. aku tengok abang aku beli cerita nie tengok pulak pelakon nye shah rukh khan kan. mesti best cite nie. aku pon tengok la tadi pas maghrib. memang best la weyh. tengok pengarah & pelakon la kan. aku kasi cite nie 5 bintang. lagu-lagu dalam cerita nie pon best-best. nak lagu dia boleh. aku pon ada. hehehehehe.. yang belum tengok tu boleh la beli vcd nye dan tengok. tak rugi pon korang tengok cerita nie. enjoy je tengok. 


rab ne bana di jodi. pelakon perempuan nye aku tak penah nampak belakon la. pelakon baru kot. tah la ke aku yang tak tau. hehehehe...

4 comments:

Mrs. Simplicity said...

TAK SABA AKU NAK TGK CITE NIH! JGN LUPE BAWAK YE CD DIA NANTI

amal_fc1303 said...

tgk jgn tak tgk. best sgt2...

Life is Reality said...

yelah 2 best.

amal_fc1303 said...

best la lum tgk mana nak tau kan.

Real Time Web Analytics