Friday, June 18, 2010

kucing sapa nie?

sapa yang ada kenal dan penah terjumpa dengan kucing nie. dan sapa punye kucing nie sila la amik balik yer. semak je dekat rumah aku. suka sangat masuk dalam rumah. pantang la kalo bukak pintu dapur tu. mesti nak singgah masuk. laju je kaki bejalan masuk.aku tak tau la sapa tuan nyer. kat leher siap letak rantai arsenal lagi tu. comey gak kucing nie. naseb baik la aku tak suka kucing kalo tak lama dah aku jadi kan kucing nie harta aku.


aku geram tengok kucing nie aku tangkap la gambr nye. orang kata tak elok tangkap gambar kucing nie. nanti dia cepat mati.


senyap pulak kucing nie masa kitorang tengah masak didapur. pandai je dia duk diam.


tengok comey je kucing nie. catwalk dia ada gaya. kecik je kucing nie. geram tengok nyer. tapi aku nie tak reti nak pegang kucing sangat. penakut ngan kucing.


tengok jahat-jahat aku nie pon. walaupon aku xsuka dengan kucing nie aku tetap sayang kat kucing nie. kesian pon ada. kucing nie kecik lagi aku kasi la makan kat dia. kasi makan kepala ikan bilis.


tengok aku main geli-geli ngan kucing nie. seb baik la dia tak ada buat hal ke kan. 


banyak gak la makanan aku kasi kat dia. tak habis pon dia makan. last-last makan aku buang jer. kucing nie pantang jumpa dengan kucing lain mesti nak bergaduh. aku paling tak suka kalo kucing nie bergaduh bising. dan menakutkan.

9 comments:

zati said...

OMG....hampir nak same dengan anak kucing sye dh mati tu, anak kucing sye agy kecik huhu ;(

amalina binti anuar said...

la ye ker. ha zati amik la kucing nie. gantikan zati punye kucing yg dh mati tu. tah sapa2 punye kucing la nie.

Shah said...

eleh ntah2 tuan pnye blog ni yg pnye kucing. wakaka

amalina binti anuar said...

tgk tu mengarut tak abeh2 la dia nie. ape la dh org kata xsuka kucing nak kata org punye pulak.

Shah said...

ok fine x mgarut da. (majuk) salam.

amalina binti anuar said...

hahahah.. eleh majuk la pulak dia. waalaikumsalam.

╚► Scya Lollita◄╗ said...

kebas je rantai dye .
hahaah

alyyani said...

nia tgk entry ni terus ckp cimotttttttttttt.......... nama kucing masitah kt kedah. kucing sape la yg baik hati sgt ko layan ni.

amalina binti anuar said...

scya: xmau la amik rantai dia tu. arsenal xminat la. minat chelsea jer..

kngah: la ye ker. comey lagi kucing nie. tah mana dtg la kucing nie ina pon pelik la.

Real Time Web Analytics