Friday, July 9, 2010

jumpa member online

semalam pergi seri iskandar dengan kazen aku. tujuan nye nak pergi pejabat zakat dkeat seri iskandar. habis je urusan kitorang pon tak tau nak buat apa. memandang kan UiTM dekat je so kitorang jumpa la member-member yang ada dekat sana. ramai member kitorang study dekat UiTM seri iskandar nie. antara nye yana nie la student UiTM. jumpa la jugak dengan dia semalam. kebetulan yana pon baru habis kelas. jumpa la dekat sidec. kenal dari aku lepas f5 kalo tak silap. semalam la baru ada masa free nak jumpa dia. kitorang sebaya yer. kenal melalui laman sosial jer. 



liyana syukri @ yana @ budak comot.

NICE TO MEET YOU YANA


4 comments:

alyyani said...

cepat2 aku klik entry ni nak tgk lelaki ke pompuan. hahahah... sedap nye sizzling. lunch ni nak makan tu gak la.

amalina binti anuar said...

oit xda maknenye laki yer. pempuan ek. laki nanti2 la akan dtg pulak. hehehehe.

budak comot said...

hahaha.. malula.. tq yer amal sbb post blog ni.. really appreaciate it.. :) aritu still malu2.. nnt kalau dh lame2 n kerap jumpe xdela malu dh.. :) tq tau..

amalina binti anuar said...

ape la yana nie ngan amal pon nak malu ker. apa yang nak di malu kan. lek la kawan ngan amal xda nye nak malu2 la. amal okey je jmpe ngan yana aritu...

kalo nak kerap jmpe tu bile la kan.. yana kat perak amal kat perlis.. payah2.. hehehehe...

u r welcome

Real Time Web Analytics