Friday, July 16, 2010

ribut taufan

semalam hujan lebat tambah ribut taufan. habis rumah student di kolej kediaman kg.wai musnah. beberapa rumah sahaja la. nasib baik kawasan rumah aku KKF tak kena apa-apa. aku tak tau la kawasan rumah mana yang kena nie. rumah yang kena nie rumah student degree dekat KKB. KKB berapa aku tak tau la. gambar bawah nie bukti rumah yang terlibat dengan ribut taufan.



rumah student degree lelaki


tak pasti la ada yang cedera ke tak. sebab ada bomba turun dekat seberang ramai.




nie kelas yer. di dkr 4.


nie cafe nyamuk. hari nie kafe tutup. sebab kena ribut petang tadi.









aku dapat gamabr nie daripada dak UniMAP jugak. daripa facebook sapa aku pon tak tau la. nie je la gamabr yang sempat di ambil. pihak kolej kediaman mengambil tindakan dengan memberi bantuan kepada student yang terlibat dengan ribut taufan nie.

Turut terlibat 47 rumah yang didiami 147 mahasiswa Unimap.

5 comments:

Mrs. Simplicity said...

wei, teruk nye! mmg ribut taufan betul ni. sampai tercabut atap. dasyat tul! rumah korang ok tak?

amal_fc1303 said...

tu la pasal nyer. nmpk semlm mcm puting beliung weyh. umah ina okey2 jer. umah dak degree je la rosak...

Life is Reality said...

oish truk jgk 2..pkul bpe mse jd ni?

amal_fc1303 said...

nie kena masa waktu asar. xtau la kol brp.

Anonymous said...

Nice brief and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.

Real Time Web Analytics