Sunday, October 10, 2010

pergi nya atuk buat selama-lama nya

28.9.2010 (selasa) atuk yang aku paling rapat yang aku sayang telah menghembuskan nafas nya yang terkahir dan telah pergi buat selama-lama nya. walaupon dah lama dia pergi meninggal kan kitorang tapi aku masih teringat dekat dia. bila aku tengok gambar dia rasa teringat je nak menangis pon ada. tapi setiap yang hidup itu pasti akan pergi juga. aku doakan moga roh atuk dicucuri rahmat dan di tempat kan di kalangan orang yang beriman dan yang soleh. 
AL-FATIHAH


kenduri tahlil. masa nie tengah baca tahlil dan bacaan yaasin.

ni opah aku. sian je pasnie tak tau la nak tinggal dengan sapa. nasib baik la ada mak aku boleh la tolong tengok-tengok kan opah aku nie.

adik beradik sedara-mara kumpul ramai-ramai mendengar ceramah daripada ustaz onn

gambar di ambil pada 4 syawal 1431 H. sempat la tahun nie dan merupakan tahun last beraya dengan arwah. raya haji pon tak sempat.

6 comments:

farhana said...

Yang hidup pasti akan pergi..
Moga arwah atuk amal, aman di sana
ameen

amal_fc1303 said...

amin..

~nEeYsA~ said...

al fatihah utk allahyarham atok amal..
takziah utk amal n fmily..

amal_fc1303 said...

terima kasih... al-fatihah.

Nine said...

Al Fatihah ..semoga Atuk Amal berada di kalangan orang2 yang beriman..nine dapat tahu dari Amal hari tu..

amal_fc1303 said...

amin..

Real Time Web Analytics