Monday, February 21, 2011

1 2 3 tukar!!!!!!

salam kepada semua blogger di luar sana. hari aku ada update sedikit dekat blog aku. setelah jumpa beberap tips di blog andyhowtt. aku terbaca entry latest dia. agak menarik and aku apply kan nye selepas aku baca entry dia tu. blog dia aku suka terjah sebab simple dan kemas. loading pon tak lambat la. 

okey back to the topic. 1 2 3 tukar!!!!!! dah macam cerita kat astro ria la pulak yang dipengacarakan oleh sarimah ibrahim tu. aku baru je tukar kotak komen aku dekat blog nie. semalam aku tukar header baru. hehehehe. amcam smart tak header baru aku. nak buat header baru pon ilham daripda andyhowtt jugak. lama dah nak tukar semalam baru datang nye idea nak tukar kan. 


masih belum masuk pada topic lagi nie. dulu aku pakai kotak komen yang jenis pop-up tu. tapi sekarang tukar-tukar aku pakai kotak komen disqus. kalau korang klik comment aku dia akan ada dibawah kotak komen tu. so nampak lagi menarik dan kemas. tapi aku dah update kotak komen aku maka nye kosong la semua komen aku di blog nie dari awal hingga la yang latest nie. :'( aku pon tak try komen lagi pakai kotak komen baru nie. ko try la komen nak tengok macam mana.

gambar sekdar contoh. dulu pakai kotak komen yang pop-up


sekarang pakai kotak komen disqus.


No comments:

Real Time Web Analytics