Thursday, May 19, 2011

bila si kecik dengan dslr nya


Aku suka tengok bila budak kecik dengan dslr nya. sangat la comey. sebab apa tau besar kamera daripada orang nya. kalah la dslr "aku". hehehehe. gambar dekat atas nie seorang budak laki yang sangat comey aku tak tau la darjah berapa budak sekolah kebangsaan seri iskandar.

Semalam aku teman mak aku pergi tengok pertandingan kawad kaki dekat sekolah kebangsaan seri cempaka. mak aku jadi hakim kawad dekat sana. tengah orang berkawad aku nampak la budak nie ke hulu ke hilir dengan dslr nye. pergh aku senyum sorang tengok kamera besar daripada orang nya. dia pakai nikon D200 model lama dah tak keluar aku rasa. search google pon tak jual dah dekat web pon tak ada da.

Semalam pon kitorang dok main snap gambar masing-masing dia tangkap gambar aku dengn dslr "aku", aku pulak tangkap gambar dia dengan dslr dia. siyes aku try pegang dia punya dslr memang berat giler mana tak nya dengan lens dengan battery grip nye. sumpah berat.

No comments:

Real Time Web Analytics