Sunday, August 14, 2011

cerita sabtu ku

Lama gila aku tak menaip untuk entry aku nie. disebabkan ke keringan idea dibulan puasa nie. dan aktiviti dibulan puasa pon terpaksa di kurangkan. dslr aku pon tak bawak kalau amik gambar tu ada la jugak modal aku nak berblogging. 

Semalam 13/8/2011 aku lepak pusing-pusing kangar dengan budak rumah aku (umai). cuaca memang tak mengizin kan kitorang untuk keluar semalam tapi tetap redah juga dalam hujan panas semalam. basah la jugak semalam sebab kitoran naik motor ke kangar. maklum la motor mana ada bumbung kan. tujuan ke kangar pusing-pusing the store dekat berapa kali tak tau la nak tengok kot la ada menarik kan. tak berapa nak menarik la pulak. lepak la dekat kangar sampai pukul 5.00 p.m.


Lepak kangar lama sebab aku nak jumpa dengan kawan aku yang datang dari SP. bukan senang nak jumpa dia. sekali sekala dia turun perlis harus la jumpa kan. jumpa dekat the store sampai la pukul 5.00 p.m diorang ajak aku berbuka sama pulak. aku pon join je la bukan selalu pon aku berbuka luar dengan kawan-kawan. dan semalam tu la 1st time aku berbuka dekat perlis makan nasi. agak meriah jugak la makan semalam. ditanggung oleh kawan aku. thankx la weyh belanja aku berbuka puasa semalam. moga ko dimurahkan rezeki.


ha tu la kawan aku yang sebalah kiri

No comments:

Real Time Web Analytics