Friday, August 19, 2011

cuti nuzul quran

Hari selasa baru nie aku turun jitra. sebab kawan aku zaman sekolah dulu turun jitra. lama gila tak jumpa dengan dia. last jumpa dengan dia tahun 2005 kira la berapa tahun tak jumpa. walaupon duduk satu negeri tapi dia jauh dia gerik. kebetulan pulak dia tengah cuti sem 4 bulan aku pon free ada la masa aku jumpa dengan dia.

Macam biasa la selalu kalau turun jitra aku tido semalam dekat sana kebetulan rabu perlis cuti nuzul quran tapi kedah tak cuti pon sebab dah amik cuti masa 1st day puasa haritu. so rabu tu kawan-kawan aku ada kelas la lepas asar baru la aku gerak pulang ke perlis.


Aktiviti sepanjang berjumpa dengan kawan-kawan aku dekat sana. 1st destinasi ke alor star mall aku nak cari seluar tapi tak bekenan pon terus gerak ke star parade jalan-jalan sana sampai la waktu berbuka puasa. maklumla waktu puasa apa la aktiviti yang boleh buat sangat. kitorang berbuka lepas semayang maghrib. berbuka haritu agak western sikit berbuka dengan kfc. lepak sembang dekat kfc sampai pukul berapa aku pon tak tau lepas tu baru gerak balik tidur rumah uya.

Kali nie jumpa berempat sekawan. bila nak dapat kumpulkan lapan sekawan nie. kalau ada rezeki kita kumpul lapan orang la ye. insyallah.


uya, aku, mira

uya, didie, mira

mira tu la kwan aku yang dh lama giler tak jumpa

berbuka di kfc alor star

No comments:

Real Time Web Analytics