Sunday, August 21, 2011

penang

Semalam aku dengan beberapa orang kawan aku turun penang. (pen, ayu, cik.zul) beberapa tempat yang sempat disinggah. tujuan utama kesana shopping raya dan berbuka puasa dengan family cik.zul.

Kolej Kediaman Tun Ghafar Baba
  • cik zul amik aku dengan pen dalam pukul 9.15 a.m bertolak terus amik  ayu dekat padang besar selatan
Queens bay
  • tiba pada pukul 12.30 p.m
  • pusing-pusing queensbay dapat la shopping seluar dengan baju kemeja. habis beberapa ratus disitu kakak aku belanja.
  • jam 2.55 p.m tengok wayang cerita zookeper habis jam 4.45 p.m
  • meneruskan perjalanan memusing mencari tempat rehat sementara nak masuk berbuka.
  • jam 6.00 p.m keluar dari queensbay.
Hotel Pen Mutiara
  • berbuka puasa dengan family cik.zul sebab dia nak kenal kan ayu dekat family dia. berbuka puasa dekat hotel nie sangat la best.
Rumah cik.zul
  • tak silap aku rumah cik zul dekat bukit mertajam.
  • singgah solat maghrib dan isyak. cuaca haritu hujan 
  • sebelum balik minum teh o panas.
Tol SP Selatan
  • singgah amik umai housemate aku dia turun sp rumah naiza bekas housemate dia dulu
Kolej Kediaman Tun Ghafar Baba
  • selamat sampai di kkf jam 11.45 p.m
  • lepak kejap dekat cafe baru balik rumah

2 comments:

farhana said...

Shopping raya beli seluar n kemeja?
dah siap beli baj kurung ya?
best x shopping kat Penang?
Akak suka sgt g Penang. Happening! =)

amal_fc1303 said...

okey la best la shopping kat penang. erm baju kurung mana beli lagi kak.

Real Time Web Analytics