Tuesday, January 1, 2013

welcome 2013

Yeahhhhh!!!! Sudah masuk tahun baru tahun 2013. Yang aku nantikan sebab ada no 3 kot dekat tahun tu. Sebab apa aku hilight kan no 3 tu nanti korang akan tahu jugak. Nanti entry akan datang 3 bulan dari sekarang. Hehehe. 

So dah masuk tahun baru nie apa je azam korang. Masing-masing mesti ada azam baru dan target baru bagi setiap tahun. Kalau macam aku apa azam tahun baru aku. Azam tahun baru aku untuk memenuhi hari-hari aku dengan aktiviti yang berfaedah. InsyaAllah.  

Dan ini juga mungkin azam aku tahun nie untuk menulis  entry blog setiap hari. Mampukah aku untuk melakukan nya. Wait and see. Hehehe..

So dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat tinggal kenangan 2012 dan selamat datang kenangan 2013. Moga tahun ini lebih baik daripada tahun sebelum nie. InsyaAllah.  Amin.  

Mesti ada tarikh-tarikh penting bagi korang kan sempena tahun 2013 nie. 

No comments:

Real Time Web Analytics