Thursday, January 31, 2013

end of january


Harinie merupakan hari last untuk bulan Januari. Jadinya sok dah masuk bulan Februari. So tak lama lagi aku pon dah nak habis praktikal. Tingaal lagi 3 minggu je nak habis kan praktikal. Tadi boss pon tanya aku habis bila. Aku cakap la habis 22.2.2013. Sebab tarikh tu cukup 16 minggu aku praktikal. Boss pon cakap la 20 hari je la lagi. Tinggal la fatin sorang-sorang berpraktikal sebab aku habis dulu. 

Apa je yang menarik bulan januari nie pada aku. Aku rasa tak ada apa yang menarik yang ingin aku kongsikan. Korang baca je la entry aku yang lepas-lepas tu je la aktiviti aku sepanjang bulan nie. Tak ada holiday kemana-mana pon sibuk bekerja. Mak aku pon sibuk mengajar. So dok rumah je la. 

Good bye Januari. Welcome February. 

No comments:

Real Time Web Analytics