Friday, February 1, 2013

chicken rice shop again

Harinie balik kerja (praktikal) awal. Sebab mak dah call dari kol 3.00p.m lagi sebab nak ajak aku pergi imegresen. Kalau ke imegresen buat apa lagi of course buat passport. Tu je la yang aku tau. So mak pon sampai depan office jam 4.30p.m so mintak dekat boss balik awal. Dengan budak praktikal lain pon dia bagi balik awal sekali.

Dari office aku nak ke imegresen tu tak ada la jauh mana pon. 5 minit je sampai la. Buat passport pon tak lama kejap tu jugak siap. Orang pon tak ramai time tu. Siap buat passport terus ke AEON manjung singgah makan sembahyang semua situ. Konon nak kesana sebab aku la nak kesana. Sebab nak pergi terus rebat RM200 tu. Aku pergi la tanya celcom cube dia kata memang boleh aku pulak tak bawak dokumen lengkap. And apa lagi satu kalau nak beli handphone saja kena keluarkan duit jugak walaupon tak nak pakai line or beli no lain. So tunggu 2 bulan lagi aku daftar lain aku guna rebat tu.

Siap settle semua perut pon dah lapar ayah ajak makan di chicken rice shop again. Buat kali kedua makan dekat sana. Kali nie apa yang diorder semua ada yer. Aritu makan dekat tesco manjung order nie tak ada order tu tak ada. Apa yang aku nak makan aritu ada dah. So harga pon murah daripada makan haritu. Apa je yang di order..

Dari AEON manjung pergi pulak tesco manjung mencari pamoga. Untuk aku la tu nak pakai. Haish dah macam-macam product dah muka aku nak try. Hope yang nie menjadi la yer. Insyallah. 


ada pulak show tarian kat sini sempena CNY


ha nie la yang diorder ayah aku fish ball with shred chicken noodles + hot milo + warm water

nie pulak meal yang aku order  BBQ chicken noodles 


Pai tee (L) large ayah tengok benda nie la tu yang ayah nak makan kat sini. Ayah aku pon tau apa tu pai tee

No comments:

Real Time Web Analytics