Tuesday, January 29, 2013

chicken rice shop

Minggu baru so start kerja (praktikal) la balik harini. Harini tak ada apa kerja pon buat kat office. just buat projek yang boss suruh. Just simple circuit. Is done. So kerja tambahan oleh kakak aku dia suruh design untuk cake dengan goodies untuk birthday anak dia next month. Tak lama je lagi. So tak ada apa buat tadi masa kat office aku pon siap kan. Alhamdulillah siap pon edit dan siap ngam-ngam masa habis kerja pukul 5.00p.m. Dan telah diluluskan dan dipersetujui oleh kakak aku. 

Habis kerja pon pukul 5.00p.m so satu kerja la menunggu la siapa nak amik aku. Tunggu punya tunggu dalam jam 6.30p.m ayah aku call kata abang aku, ainal amik aku. Sebab mak dengan ayah aku pergi ipoh bawak mak pergi klinik kulit. So pukul 6.30p.m baru nak bertolak balik bota. So aku tunggu je la abang aku amik. Balik awal pon tak ada orang kat rumah kunci pon ada. So jalan-jalan la dulu sebelum balik.

Kemana je hala tuju kitorang tadi ke tesco manjung pergi makan chicken rice shop. 1st time weyh makan kat sana. Dia bukan sekadar nasi ayam. Heheheh. Boleh la. Sedap la jugak kalau lapar. Macam-macam la jugak order tadi. Makan dua orang je pon. Tengok apa kitorang order. Perut pon kenyang so roger-roger mak ayah dekat mana so dah nak dekat sampai rumah kitorang pon balik. 

nyonya laksa

rainbow delight, ice lemon tea, g.jelly drink

H.K beef stew Nd, Wantan Mee, Soup

gado-gado. mula2 ingatkan gado-gado tu macam kat bawah rupanya macam rojak. salah paham la. dah order makan je la.

pai tee (R) regular




No comments:

Real Time Web Analytics