Friday, January 11, 2013

mood marah

Dah macam muka aku bila time marah

Perasaan aku sekarang rasa nak marah je dengan orang keliling aku. Aku pon tak tau la kenapa dengan mooe aku harini. Semua benda yang aku buay serba tak kena. Pastu semua nak buat aku hangin kan petang-petang macam nie. Nasib baik la esok cuti. Boleh la rehat-rehat sikit. Kalau boleh rehat. 

Lepas sorang-sorang nak buat aku marah. Dengan member aku mesej entah pape entah. Dengan maxis pergi telan kredit aku. Aku baru je topup pastu sampai sekeping mesej dari maxis. Cek kedit tinggal RM0.75. Elok je sampai rumah tinggal RM0.00 mau tak menyirap aku. 

Ingat aku tak ada kerja lain ke nak abeh kan duit aku topup je. Aku takyah la makan ke minum ke. Aduhai. Haish sabor je la aku dengan maxis nie. So jadi nya semua no aku tak ada kredit. Kalau korang mesej aku tak balas tu mintak maaf la awal-awal ye. 

So hanya mampu berserah moga cahaya tiba nanti. Dah macam lirik lagu ombak rindu pulak. Sabor je la aki bebanyak. 

Nie la mesej yang maxis hantar

No comments:

Real Time Web Analytics