Tuesday, January 8, 2013

Praktikal

Salam. Baru ku perasan semalam blog tak berupdate. Aku je la perasan kot. Korang tak perasan la kot. Hehehe. Semalam pon tak ada apa story yang menarik yang aku nak share kan dekat blog aku nie. Macam biasa je semalam. Start kerja (praktikal) minggu ke dua untuk tahun 2013. So semalam 7.1.2013 maknanya sudah ada student baru yang masuk untuk berpraktikal yang aku ada cerita kan dulu dekat entry nie log book InTRA. 

So semalam student tu dah pon datang perempuan yer. Muda dari aku. Student dari jmti penang. So aku ada la kawan sembang time rehat kawan bincang nak buat kerja ke apa. Dia course electronic memang sesuai la dia praktikal dekat situ. So harini pon tak ada apa story kalau dah berpraktikal tak ada la cerita yang nak di kongsikan sangat. Just sibuk di tempat kerja. Sibuk ke? 


No comments:

Real Time Web Analytics