Saturday, February 23, 2013

BertTango dengan ofa

Zaman dah maju. Zaman sekarang semua nya di hujung jari. Untuk melepaskan rindu dengan anak buah aku sorang nie (ameera aufa) a.k.a ofa kitorang panggil semalam aku ajar kakak sesuatu benda yang baru. Kakak aku sorang nie bab-bab nie slow sikit. Aku suruh dia install satu application yang dipanggil Tango. Sekarang Tango buka saja boleh video call tapi boleh jugak chat. Korang takyah la riso sebab Tango nie connect dengan internet so free call je la. Korang nak bervideo call berapa lama pon boleh. 

So semalam bertango la aku dengan kakak aku. Video nya muka ofa suara latar suara mama ofa la. Lepas nie boleh la selalu Tango dengan kakak aku. Kakak aku nie facebook tak ada mana nak upoload gambar ofa ke apa. Twitter pon tenggelam timbul. Sekarang semua dah canggih. Gambar sent pakai LINE nak video call pakai Tango. Lepas la rindu opah dengan atuk nya semalam dapat tengok ofa.

nie la sibulat ameera aufa.
nie LINE ramai yang tau LINE

nie pulak Tango ramai yang tak tau Tango nie.


No comments:

Real Time Web Analytics