Wednesday, February 13, 2013

debaran semakin hampir

Hari yang aku agak kelam kabut dan rasa berdebor. Sebab apa? Sebab aku baru je dapat mesej daripada lecturer yang nak datang visit LI aku bagitau dia nak visit esok 14.2.2013 sudah jadi awal sehari sepatut yang dijanjikan 15.2.2013 hari jumaat. So ada la masa aku nak prepared ke kan. 

Nak jadikan aku lagi tambah serabut dah la esok supervisor aku tak ada pergi meeting memang dia tak free la esok. Lepastu tadi aku mana la bawak log book aku yang nak di sign dicop apa semua. Nasib baik la cousin aku yang sangat rajin nak mai manjung mintak tolong dia bawak kan log book. Kalau esok baru nak sign semua memang takut tak dan and kelam kabut la jadi nya.

Apa la nasib aku esok kan. Hope semua nya dipermudahkan. Amin..

ha nie la mesej aku dapat harini ptg tadi pulak tu.

menghilangkan rasa nervous keluar makan McD dengan cousin aku ni ha


No comments:

Real Time Web Analytics