Saturday, February 9, 2013

hasil saya blogging

Alhamdulillah hasil saya berblogging selama nie telah membuahkan hasil. Walaupon tak seberapa pada korang mungkin sangat bernilai dan bermakna dalam diri aku. Tak ada la banyak mana pon aku dapat. Tapi lepas la kalau nak buat belanja makan topup semua. Hehehehe.

Korang mesti boleh agak kan apakah hasil aku dapat daripada aku berblogging nie. Of course la nuffnang apa lagi kan. Hehehe. Lama dah aku nak cash out akhir nye aku cash out kan jugak. Tahun lepas lagi aku dh cash out baru harini aku dapat cek. Lama giler. Since bulan november 2012 lagi. Ingatkan kejap je nak dapat cek nya. Makan masa jugak.

Korang yang active blogging nie sure hasil lagi lumayan daripada aku kan. Aku pon lama la jugak dalam dunia blog nie since 2008 lagi until now. Alhamdulillah masih bergiat active dalam dunia blog nie.

dapat email dari HSBC advice payment mengatakan dah anta cek 

baru dapat cek harini

No comments:

Real Time Web Analytics