Tuesday, June 18, 2013

Officially grad

Alhamdulillah tamat sudah pengajian diploma kejuruteraan saya dalam kejuruteraan komputer di Universiti Malaysia Perlis (UniMAP). Selama 5 tahun berhempas pulas segala pahit manis dilalui sepanjang diploma. Pelbagai kerenah kawan-kawan telah pon jumpa dan kenali dari batch 08-11 mereka la kawan-kawan saya sepanjang saya disana. Kalau ada umur yang panjang dan diberikan peluang untung menyambung pelajaran ke peringkat ijazah sarjana muda insyallah bulan september sesi 2013/2014 nie akan sambung pelajaran di tempat yang sama dan jurusan yang sama. Sama-sama aku doakan agar aku dan kawan-kawan yang lain dapat sambung belajar ke peringkat ijazah sarjana muda dalam bidang yang mereka pilih.

surat dari pejabat pendaftar UniMAP yang mengatakan saya telah tamat pengajian dan layak pengijazahan yang baru je sampai rumah tadi.

kawan kelas computer engineering walaupon bukan 1 batch tapi diorang sangat best dan sempoi semua nya.

diploma batch 10-13 korang memang best la tak ada jarak antara kita semua aku kawan.

ALL THE BEST!

No comments:

Real Time Web Analytics