Thursday, February 5, 2015

hujung minggu di KL

Minggu lepas jalan pergi KL. Ada majlis tahlil dekat bandar tun razak rumah makcik aku kakak no2 mak aku. So gerak dari perak hari jumaat lepas maghrib dalam pukul 8 lebih betolak nyer. Alhamdulillah sepanjang perjalanan berjalan lancar dari perak terus ke KL tanda berenti mana-mana. Sampai je dekat seri kembangan singgah makan dekat kedai mamak dekat kawasan rumah kakak aku sebab masing-masing pon dah lama memang tunggu lapar betul baru singgah makan. 

Makan dekat kedai mamak namanya Maulana Bistro Corner, Putra Walk, Seri Kembangan. Best la kalau lepak mamak situ besar open and bersih la jugak. Makanan dia puas hati sedap semua nya. Malam tu makan berempat je aku, adik aku ngan mak ayah aku. Sampai maulana time tu pon dah pukul 11 lebih tapi kedai mamak paham la orang tetap ramai tak putus-putus orang datang. 

Perut pon dah kenyang hari pon dah lewat malam kang kesian kngah menunggu lama dekat rumah kitorang tak sampai-sampai lagi. Balik rumah bukan mau nak tidur sampai je rumah kngah layan MLM separuh akhir dulu. Dah kata peserta malam tu best-best belaka. Malam tu tema nye loghat dengan prop. Biasa la peserta ada best ada tak best ada so so jer. Nanti kan final MLM sapa pula menang minggu nie 6/2/2015.

nasi vanggay malam tu adik aku makan. nampak sangat lapar nya.

tosai ayah aku makan malam tu. besar tak tosai dia.

mak aku cakap capati dia best sangat aku tak rasa pon aritu.

ha nie of course la aku punye meal. nan cheese ayam tandori. jenuh jugak nak habis kan sebab makan tengah malam kan.

kenyang perut kita layan MLM pulak. layan nabil je malam tu dekat 10x la ulang lawak dia. tapi memang kelakor pon.


No comments:

Real Time Web Analytics