Monday, August 16, 2010

Kung Fu Chefs


aku pon tak tau kewujudan filem nie. search google tadi tengok cerita nie keluar tahun 2009 baru je tanyang tahun lepas.

best siot cite nie. aku syorkan korang-korang yang tak tengok lagi tu tengok la. best sangat-sangat. dah la bulan puasa aku tengok cite nie. terliur la aku dengan makanan nya. seb baik la makan cina kan. hehehehehe. aku kasi dekat filem nie 5 bintang. tebaik la cerita nie. suka sangat. pelakon pon boleh tahan ensem dengan cantik. tengah boring-boring tak tau nak buat apa. kelas pon tak ada so layan movie la aku.

2 comments:

alyyani said...

TGK TAJUK PUN TUA MESTI BEST. APE LAGI, BURN LA DLM CD. MCM DAH BANYAK JE CITE DALAM LAPTOP KO TUH. KO NI TGK MOVIE JE EK. STUDY LA..

amal_fc1303 said...

oit stady la weyh. tgh malam stady. siang2 layan movie la. dlm laptop ina xda pape cite dh la. sume dh kasi kat kawan2.

Real Time Web Analytics