Friday, August 13, 2010

salah tengok jam


ingatkan baru pukul 12 lebih

rupanya!!!!!!!

dah pukul 5 lebih

asal aku tulis macam nie. sebab aku bangun tido tadi aku tengok la jam dekat hp aku. aku tengok baru pukul 12 lebih. tak tau la aku tengok tu betul ke tak. sebab mamai kan. baru bangun tido. aku bangun g toilet msuk la bilik kawan aku. siap baring atas katil online pulak tu. aku pelik la asal la diorang ni asyik cakap pasal bebuka nanti nak makan apa. lepas tu tanya aku baru bangun ke dari semalam. aku tengok jam kat laptop kawan aku nie memang tak betul so aku tak caya la jam tu dah pukul 5 lebih. pastu nak kepastian tengok jam dekat hp kawan aku memang dah pukul 5 lebih pon. ya Allah lewat giler aku bangun harini. patut la perut aku lapar giler nie.


4 comments:

~uǝǝʇɐɟ said...

Ya Allah kak amal..ish3...haha

amal_fc1303 said...

tu la psl kan. mana la aku nk tau kan yg akk telajk tdo. eh2 fateen kat umah ke nie?

alyyani said...

YA ALLAH SABAJELA KO NI. KALAU AKU MASA KAT MATRIC TIDO LAMA CAM TU KAWAN AKU DAH BACA YASIN TEPI AKU TU. HAHAHA...

amal_fc1303 said...

hahahaha. kawan2 ko lgi kejam kngah. ina okey lgi la. leh sedar sndri. malam tu tdo lwat kot..

Real Time Web Analytics